/
Microsoft Teams návody
- Ak sa Vaše konto nenájde automaticky, zvoľte možnosť Použiť iné konto

2. Následne zadajte svoj email

3. Vyplňte svoje prihlasovacie údaje

4. Následne odškrtnite možnosť Povoliť mojej organizácií spravovať moje zariadenia (1.). Na základe Vašich preferencií zvoľte možnosť (2.):
- Áno, všetky aplikácie – ak chcete zdieľať prihlásenie s inými Microsoft aplikáciami, napr. OneDrive, Teams a pod.
- Nie, iba táto aplikácia – Ak sa chcete prihlásiť len do tejto aplikácie.

- Zvolíme možnosť Kalendár (1.) a následne možnosť Nová schôdza (2.)

2. Pre naplánovanie meetingu je vhodné vyplniť nasledovné údaje:
- Názov meetingu (1.)
- Emailové adresy účastníkov meetingu (2.)
- Čas a trvanie meetingu (3.)
- Popis meetingu – krátke informácie o meetingu (4.)
- Meeting potvrdíme možnosťou uložiť (5.)

