Služby

PoÚtStŠtPiSoNe
Loading backend data

Helpdesk a systémová podpora

Display portlet menu

Helpdesk a systémová podpora

Helpdesk slúži na evidenciu a spracovanie prevádzkových požiadaviek používateľov všetkých systémov na TUKE.

Svoju požiadavku môžete zadať dvoma spôsobmi:

  • zaslaním mailu s popisom požiadavky do príslušného frontu helpdeskového systému
  • priamym zadaním požiadavky na stránke helpdesk.tuke.sk (po prihlásení pomocou TUKE loginu)

Pokiaľ máte pochybnosti o výbere správneho frontu, môžete zaslať svoju požiadavku do univerzálneho frontu Dispečing ÚVT. Pracovníci Dispečingu ÚVT Vašu požiadavku vyhodnotia a umiestnia ju do tematicky správneho frontu.

Dôležité: maximálna veľkosť prílohy je 5MB – v prípade, že potrebujete poslať väčšie prílohy, využite službu na zdieľanie súborov typu Microsoft OneDrive, Google Drive, či DropBox a do požiadavky vložte len odkaz. Ďakujeme za pochopenie!

Tématické okruhy helpdesku

Po kliknutí na označenie tematického okruhu sa otvorí mailový klient s prednastavenou mailovou adresou príslušného frontu helpdeskového systému. V tele mailu popíšte svoj problém a odošlite ho.

Dispečing
Dispečing ÚVT Univerzálny front Helpdesku ÚVT – ak si neviete vybrať, zvoľte tento!
Informačné systémy
Správa identít Požiadavky na zachovanie identity (jedinečného mena a hesla na prístup do systémov TUKE) po ukončení pracovného/študijného vzťahu s TUKE v odôvodnených prípadoch (dôchodok, dohoda a pod.) alebo naopak ukončenie platnosti indentity podľa potreby
MAIS Požiadavky týkajúce sa informačného systému MAIS
Ubytovanie Požiadavky týkajúce sa ubytovania ŠDaJ TUKE
Web TUKE Požiadavky týkajúce sa publikovania (iba) na www.tuke.sk
SAP Požiadavky na SAP
Telefónny zoznam Požiadavky týkajúce sa telefónneho zoznamu TUKE
IS Karty Požiadavky týkajúce sa systému identifikačných kariet
IS Cognos Požiadavky na IS Cognos
Informačné systémy Požiadavky na oddelenie vývoja, prevádzky a integrácie IS
Počítačová sieť a sieťové služby
Elektronická pošta, mailing listy Požiadavky a informácie týkajúce sa elektronickej pošty a mailing listov (diskusné kluby) na TUKE pre zamestnancov a študentov (poštové domény @tuke.sk a @student.tuke.sk)
IP telefónia Požiadavky a informácie týkajúce sa budovania a prevádzky IP telefónie na TUKE (nefunkčný IP telefón, nekvalitné spojenie, pridelenie telefónneho čísla, ...)
Firewall Požiadavky a informácie týkajúce sa nastavenia firewallov na TUKE (hlavný FW CheckPoint, FW pre WiFi). Na hlavnom FW CheckPoint sú konfigurované pravidlá, ktoré umožňujú prístup z Internetu k oficiálnym verejne dostupným informačným zdrojom TUKE. Na vzdialený prístup zamestnancov a interných doktorandov do TUNET-u je používaný VPN prístup.
VPN (Virtuálna privátna sieť) Požiadavky a informácie týkajúce sa autentifikovaného a zabezpečeného prístupu z Internetu do vnútornej siete TUKE cez VPN
TUNET - WiFi Požiadavky a informácie týkajúce sa bezdrôtového pripojenia do PS TUNET (interné a aj externé WiFi)
TUNET - prevádzka Požiadavky a informácie týkajúce sa prevádzky, konfigurovania, budovania, pripájania sa do PS TUNET a jej monitoringu
Pridelenie IP adresy Požiadavky a informácie týkajúce sa registrácie koncových zariadení v PS TUNET (nové zariadenie, zmena registrovaných údajov, zrušenie registrácie)
Virtuálne servery Požiadavky a informácie týkajúce sa vytvorenia a prevádzky virtuálnych serverov prevádzkovaných na technických prostriedkoch v správe ÚVT TUKE
Ostatné služby
Moodle na TUKE Požiadavky (iba) na celouniverzitný LMS MOODLE, požiadavky na fakultné systémy píšte príslušným správcom
SALTO Požiadavky na povolenie prechodu cez rampy/dvere
Kľúčový poriadok Požiadavky na kľúčový poriadok
Webové technológie Požiadavky a informácie ohľadom web hostingu na TUKE
Webex Požiadavky, informácie a registrácia používateľov pre konferenčný systém Webex
Telefónne služby Otázky a pripomienky k fakturácii telefónnych služieb na TUKE
Softvérové licencie Požiadavky a informácie týkajúce sa softvérových licencií centrálne spravovaných na ÚVT, príp. centrálne kupovaných
Microsoft 365 Požiadavky týkajúce sa aplikačného balíka Microsoft 365, ako aj cloudových služieb Microsoft Azure.
Antivírusový softvér na TUKE Požiadavky a informácie týkajúce sa antivírusových programov pre TUKE
Dochádzkový systém Požiadavky na Dochádzkový systém
Správa Helpdesku Požiadavky na zmeny v Helpdesku