Services

MonTueWedThuFriSatSun
Loading backend data

Helpdesk a systémová podpora

Display portlet menu

Helpdesk a systémová podpora

Používatelia môžu zadať svoju požiadavku dvoma spôsobmi:

  • zaslaním mailu s popisom svojej požiadavky do príslušného frontu helpdeskového systému
  • priamym zadaním svojej požiadavky po prihlásení sa do helpdeskového systému (kde je možné aj sledovať stav požiadavky) - helpdesk.tuke.sk

Používatelia častejšie vyuzívajú spôsob zadania požiadavky zaslaním mailu do príslušného frontu helpdeskového systému.

Pokiaľ majú používatelia pochybnosti o výbere správneho frontu, môžu zaslať svoju požiadavku do univerzálneho frontu Dispečing ÚVT. Pracovníci Dispečingu ÚVT vyhodnotia vašu požiadavku a umiestnia ju do tematicky správneho frontu.

Tématické okruhy helpdesku

Po kliknutí na označenie tematického okruhu sa používateľovi otvorí jeho mailový klient s prednastavenou cieľovou mailovou adresou príslušného frontu helpdeskového systému. Používateľ v tele mailu popíše svoj problém vo forme voľného textu a odošle mail.

Dispečingu ÚVT

Dispečing ÚVT

Univerzálny front Helpdesku.

Informačné systémy:

MAIS

Požiadavky týkajúce sa informačného systému MAIS.

Ubytovanie

Požiadavky týkajúce sa ubytovania ŠDaJ TUKE.

Web TUKE

Požiadavky týkajúce sa publikovania na web stránke TUKE.

SAP

Požiadavky na SAP.

Telefónny zoznam

Požiadavky týkajúce sa telefónneho zoznamu TUKE.

IS Karty

Požiadavky týkajúce sa systému identifikačných kariet.

COGNOS

Požiadavky na COGNOS.

Počítačová sieť a sieťové služby:

Elektronická pošta, mailing listy

Požiadavky a informácie týkajúce sa elektronickej pošty a mailing listov (diskusné kluby) na TUKE pre zamestnancov a študentov (poštové domény @tuke.sk a @student.tuke.sk).

IP telefónia

Požiadavky a informácie týkajúce sa budovania a prevádzky IP telefónie na TUKE (nefunkčný IP telefón, nekvalitné spojenie, pridelenie telefónneho čísla, ...).

Firewall

Požiadavky a informácie týkajúce sa nastavenia firewallov na TUKE (hlavný FW CheckPoint, FW pre WiFi).
Na hlavnom FW CheckPoint sú konfigurované pravidlá, ktoré umožňujú prístup z Internetu k oficiálnym verejne dostupným informačným zdrojom TUKE.
Na vzdialený prístup zamestnancov a interných doktorandov do TUNETu je používaný VPN prístup.

VPN (Virtuálna privátna sieť)

Požiadavky a informácie týkajúce sa autentifikovaného a zabezpečeného prístupu z Internetu do vnútornej siete TUKE cez VPN.

PS TUNET - WiFi

Požiadavky a informácie týkajúce sa bezdrôtového pripojenia do PS TUNET (interné a aj externé WiFi).

Počítačová sieť TUNET

Požiadavky a informácie týkajúce sa prevádzky, konfigurovania, budovania, pripájania sa do siete PS TUNET a jej monitoringu.

Virtuálne servery

Požiadavky a informácie týkajúce sa vytvorenia a prevádzky virtuálnych serverov prevádzkovaných na technických prostriedkoch v správe ÚVT TUKE.

Ostatné služby:

Moodle na TUKE

Požiadavky na univerzitný LMS na TUKE.

Softvérové licencie

Požiadavky a informácie týkajúce sa softvérových licencií centrálne spravovaných na ÚVT, príp. centrálne zakupovaných.

Výučbový server Omega

Požiadavky a informácie týkajúce sa výukového servera Omega.

Antivírusový softvér na TUKE

Požiadavky a informácie týkajúce sa antivírusových programov pre TU.