Návod na prácu s nevyžiadanou poštou pre používateľov Outlook.com
Tento návod slúži pre používateľov webového rozhrania mailových služieb na TUKE, dostupného na https://outlook.com/owa/ad.tuke.sk, pre nastavenie dôveryhodných a blokovaných mailových zdrojov.
Po prihlásení do portálu Outlook.com zvolíme možnosť nastavenia v pravom hornom rohu webovej stránky a klikneme na položku „Zobraziť všetky nastavenia Outlooku“.
Následne sa zobrazí rozhranie nastavenia konta. Prejdeme do záložky „Pošta (1.) -> Nevyžiadaná pošta (2.)“.
Zobrazí sa nám formulár, v ktorom vieme po zadaní emailovej adresy alebo domény nastaviť blokovanie alebo dôveryhodnosť odosielateľa.
Emailovú adresu alebo doménu napíšeme do položky 3. a stlačíme ENTER. Po ukončení pridávania alebo odoberania záznamov (tlačidlo koša) zvolíme možnosť Uložiť (4.).
Označenie správy ako nevyžiadanej
V prípade, ak Vám do schránky dôjde správa, ktorú považujete za nevyžiadanú, môžete ju označiť ako nevyžiadanú poštu zvolením možnosti „Nevyžiadaná pošta“.
Táto možnosť nastaví pravidlo blokovania pošty od odosielateľa tejto správy a taktiež správu následne odstráni.
Označenie správy ako dôveryhodnej
V prípade, ak je Vám doručená správa do priečinka Nevyžiadanej pošty a považujete túto správu za korektnú, môžete túto správu a jej odosielateľa pridať do zoznamu dôveryhodných zvolením možnosti „Správa nie je nevyžiadaná“.
Táto funkcionalita pridá odosielateľa správy do zoznamu dôveryhodných odosielateľov a presunie poštu do priečinka Doručenej pošty.