Útvar informačných systémov

MonTueWedThuFriSatSun
Loading backend data

Oddelenie prevádzky, integrácie informačných systémov a koordinácie centrálnych projektov

Display portlet menu

Oddelenie prevádzky, integrácie informačných systémov a koordinácie centrálnych projektov

Oddelenie prevádzky, integrácie informačných systémov a koordinácie centrálnych projektov zabezpečuje prevádzku:

  • ekonomického informačného systému SAP R/3
    • štandardná bázová podpora prevádzky v rámci projektu Sofia pre VVS
    • inštalácia SAP R/3 pre koncových používateľov na TUKE
    • prideľovanie prístupových práv používateľom podľa požiadaviek garantov modulov
  • Cognos portálu
    • podpora pedagogického manažmentu univerzity - štatistiky prijímacieho konania a študentov nad údajmi z IS MAIS
    • štatistické vyhodnotenie študentských ankiet
    • generovanie ubytovacej karty a karty študenta pre potreby študijných a ubytovacích oddelení
    • automatická aktualizácia reportov cez Cognos Scheduler
    • možnosť automatického zasielanie reportov na email v rôznych výstupných formátoch
  • TUKE portálu
    • web portál TUKE
    • podpora pri vytváraní fakultných webových portálov
  • Helpdesku TUKE
    • spracovanie prevádzkových požiadaviek používateľov všetkých systémov
  • Moodle TUKE
    • elektronická podpora výučby - tvorba elektronických kurzov a testov
  • systému SALTO
    • riadenie prístupu zamestnancov cez rampy do jednotlivých parkovacích areálov univerzity a do dverí kancelárií

Oddelenie analyzovalo, samostatne vyvinulo a úspešne prevádzkuje:

  • IS Karty
    • vydávanie kariet zamestnancov a študentov
    • exporty údajov pre CKM, TransData (dopravu) a interné IS TUKE
    • mobilnú aplikáciu pre identifikáciu študentov a zamestnancov TUKE
  • Register osôb
    • generovanie jednoznačného identifikátora osoby na TUKE
    • riešenie vzniknutých kolízií v údajoch osôb
  • Interný telefónny zoznam TUKE
    • zverejňovanie aktuálnych pracovných telefónnych čísel a e-mailových adries zamestnancov na webe
  • Prístupový systém - rampy
    • riadenie prístupu zamestnancov cez rampy študentských domovov a do dverí kancelárií
  • Kľúčový poriadok TUKE
    • elektronická evidencia vydávaných kľúčov na vrátniciach
    • elektronická evidencia návštev a výpožičiek
  • Register rizík a príležitostí TUKE
    • informačný systém pre podporu systému manažérstva kvality (SMK)
    • zabezpečuje evidenciu a ľahšiu identifikáciu rizík/príležitostí v rámci procesov SMK na TUKE a následne na ich efektívnejšie riešenie/využívanie

Podľa požiadaviek univerzity na všetkých prevádzkovaných systémoch zabezpečuje vývoj, modernizáciu a následne technickú podporu, buď v spolupráci s dodávateľom alebo vo vlastnej réžii.