Helpdesk a sytémová podpora
Používatelia môžu zadať svoju požiadavku dvoma spôsobmi:
- zaslaním mailu s popisom svojej požiadavky do príslušného frontu helpdeskového systému
- priamym zadaním svojej požiadavky po prihlásení sa do helpdeskového systému (kde je možné aj sledovať stav požiadavky) - helpdesk.tuke.sk
Používatelia častejšie vyuzívajú spôsob zadania požiadavky zaslaním mailu do príslušného frontu helpdeskového systému.
Pokiaľ majú používatelia pochybnosti o výbere správneho frontu, môžu zaslať svoju požiadavku do univerzálneho frontu Dispečing ÚVT. Pracovníci Dispečingu ÚVT vyhodnotia vašu požiadavku a umiestnia ju do tematicky správneho frontu.
Tématické okruhy helpdesku
Po kliknutí na označenie tematického okruhu sa používateľovi otvorí jeho mailový klient s prednastavenou cieľovou mailovou adresou príslušného frontu helpdeskového systému. Používateľ v tele mailu popíše svoj problém vo forme voľného textu a odošle mail.
Dispečingu ÚVT |
|
Dispečing ÚVT |
Univerzálny front Helpdesku. |
Informačné systémy: |
|
MAIS |
Požiadavky týkajúce sa informačného systému MAIS. |
Ubytovanie |
Požiadavky týkajúce sa ubytovania ŠDaJ TUKE. |
Web TUKE |
Požiadavky týkajúce sa publikovania na web stránke TUKE. |
SAP |
Požiadavky na SAP. |
Telefónny zoznam |
Požiadavky týkajúce sa telefónneho zoznamu TUKE. |
IS Karty |
Požiadavky týkajúce sa systému identifikačných kariet. |
COGNOS |
Požiadavky na COGNOS. |
Počítačová sieť a sieťové služby: |
|
Elektronická pošta, mailing listy |
Požiadavky a informácie týkajúce sa elektronickej pošty a mailing listov (diskusné kluby) na TUKE pre zamestnancov a študentov (poštové domény @tuke.sk a @student.tuke.sk). |
IP telefónia |
Požiadavky a informácie týkajúce sa budovania a prevádzky IP telefónie na TUKE (nefunkčný IP telefón, nekvalitné spojenie, pridelenie telefónneho čísla, ...). |
Firewall |
Požiadavky a informácie týkajúce sa nastavenia firewallov na TUKE (hlavný FW CheckPoint, FW pre WiFi). Na hlavnom FW CheckPoint sú konfigurované pravidlá, ktoré umožňujú prístup z Internetu k oficiálnym verejne dostupným informačným zdrojom TUKE. Na vzdialený prístup zamestnancov a interných doktorandov do TUNETu je používaný VPN prístup. |
VPN (Virtuálna privátna sieť) |
Požiadavky a informácie týkajúce sa autentifikovaného a zabezpečeného prístupu z Internetu do vnútornej siete TUKE cez VPN. |
PS TUNET - WiFi |
Požiadavky a informácie týkajúce sa bezdrôtového pripojenia do PS TUNET (interné a aj externé WiFi). |
Počítačová sieť TUNET |
Požiadavky a informácie týkajúce sa prevádzky, konfigurovania, budovania, pripájania sa do siete PS TUNET a jej monitoringu. |
Virtuálne servery |
Požiadavky a informácie týkajúce sa vytvorenia a prevádzky virtuálnych serverov prevádzkovaných na technických prostriedkoch v správe ÚVT TUKE. |
Ostatné služby: |
|
Moodle na TUKE |
Požiadavky na univerzitný LMS na TUKE. |
WebEx |
Požiadavky, informácie a registrácia používateľov pre konferenčný systém WebEx. |
Softvérové licencie |
Požiadavky a informácie týkajúce sa softvérových licencií centrálne spravovaných na ÚVT, príp. centrálne zakupovaných. |
Výučbový server Omega |
Požiadavky a informácie týkajúce sa výukového servera Omega. |
Antivírusový softvér na TUKE |
Požiadavky a informácie týkajúce sa antivírusových programov pre TU. |