Antivirus System

MonTueWedThuFriSatSun
Loading backend data

Odporúčaný postup nasadenia AV ESET

Display portlet menu

Odporúčaný postup nasadenia AV ESET


Odporúčaný postup inštalácie EEA 8
  1. Vyplňte web formulár so žiadosťou o aktiváciu licencie. Bez vyplneného formulára nebude licencia aktivovaná.
    • Kliknite tu na linku s formulárom.
    • Prihláste sa TUKE e-mailovou adresou a následne loginom a heslom.
    • Vyplňte formulár a kliknite odoslať.
    • Odoslaním vyplneného formulára požiadate o pridelenie licencie pre váš počítač.
  2. Pozorne si prečítajte návod alebo pozrite inštruktážne videá
  3. Stiahnite si inštalačný súbor EEA 8 určený pre váš operačný systém.
    Inštalačné súbory je možné stiahnuť len pri pripojení počítača v počítačovej sieti TUNET, resp. pri zapojení do TUNETu cez CheckPoint VPN.
  4. Nainštalujte EEA 8. V prípade, že na vašom počítači bol nainštalovaný funkčný EEA 5, bude systém vyžadovať reštart počítača. Po inštalácii EEA 8 sa váš počítač pripojí na licenčný server Eset a bude čakať na aktiváciu licencie.

Podmienkou pre aktiváciu licencie je zaslanie formulára a pripojenie sa počítača na server. Po schválení požiadavky správcom antivírusového systému na TUKE, prebehne automatická diaľková aktivácia klienta EAV a jeho aktualizácia.


Prechod z verzie EEA 5 na EEA 8

Je nutné skontrolovať funkčnosť EEA 5.x nainštalovaného na vašom zariadení.

V starších verziách firemných produktov ESET pre systém Windows sa vyskytla chyba súvisiaca s overovaním časovej pečiatky certifikátu, ktorého platnosť už skončila (k uplynutiu platnosti došlo 7. februára 2020).

Výsledkom je, že verzie produktov, na ktoré sa tento problém vzťahuje, nedokážu načítať potrebné moduly (Firewall, HIPS, Správa zariadení, Webová a e-mailová ochrana). Moduly následne nie sú funkčné, čo znamená, že nie je funkčná ani ochrana.

Vo verziách starších ako 5.0.2271.x sa problém prejavuje nasledovne:

  • Neúspešné načítanie modulov v rámci produktov verzie 5.
  • Grafické používateľské rozhranie je v anglickom jazyku a logo produktu sa zobrazuje ako ESET Smart Security 5 namiesto ESET Endpoint Antivirus.

Túto poškodenú inštaláciu nie je možné automaticky preinštalovať novou verziou EEA 8. Je potrebné opraviť inštaláciu EEA 5.x podľa nasledujúceho návodu alebo ju odinštalovať v núdzovom režime pomocou programu Uninstaller.

V prípade, že vaša inštalácia je v poriadku a je funkčná, dôjde k jej automatickému odinštalovaniu inštalátorom EEA 8. Po nainštalovaní bude vyžadovaný reštart operačného systému. Postupujte podľa návodu na inštaláciu EEA 8.